از دست رفته...

از دست رفته...
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

تعارض‌ها

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۱۳ ب.ظ

انتخابم غلط بوده؟ فکرنمیکنم! هیچ ازدواجی نه درست مطلقه نه غلط مطلق! هنوزم فکرمیکنم قسمتای درستش به غلطش می‌چربه، خیلی زیاد! اما نمیتونم بگم تضادهای این ارتباط اذیتم نمیکنه! شاید چون سال اوله؟ خیلیا میگن اونام تو سال‌های اول خیلی چالش داشتن، میگن درست میشه! میگن به یه حد وسطی می‌رسید که قسمت عظیمی از چالش‌ها حل میشه! من چی؟ من امیدوارم، تلاش میکنم مثبت‌نگر باشم! تلاش میکنم حلش کنم ولی سخته! چرا؟ هرچه من برونگرام، اون درونگرا! شاید بگم تلاشم یک‌طرفه‌اس! کاملا یک طرفه؟ نه کاملا، ولی درصد زیادیش با منه! بخشیش هم مال اینه که من عجولم و اون صبور! من میخوام مشکلات زودی حل بشه و اون همچنان ساکت و آروم در حال صبر کردنه! میدونم یه جایی هردومون اونقدری خم میشیم که به هم برسیم ولی تو این پروسه چقدر از اعصابم رنده و سابیده بشه خدا داند! 

۰۲/۰۶/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
lost ..

نظرات  (۳)

این پست خود خود خود من بود 

چون خودت گفتی برونگرایی و همسرت درونگرا 

اینطور نیست که تو بیشتر تلاش کنی 

بلکه تلاشهای تو بیشتر دیده میشه 

تلاشهای اون رو فقط خودش می‌فهمه، فقط یه قسمت کوچیکش به بیرون نشت پیدا میکنه

پاسخ:
امیدوارم اینطور که میگی باشه! هرچند که من در عمل هم خیلی چیزی نمی‌بینم!

از یک درون‌گرا. ما هم خیلی کارا و خیلی حرفها دوست داریم بزنیم ولی همین درون‌گرا بودن جلومون رو میگیره و نمیزاره. برای همین از راه های غیرمستقیم اون کار یا حرفمون رو می زنیم ولی متوجه شدنش با طرف مقابله ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">