از دست رفته...

از دست رفته...
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مهاجرت

دوشنبه, ۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۱۸ ب.ظ

پدر چند روزه ورد زبونش شده رفتن، اسم کشورهای مختلف رو ردیف می‌کنه و پذیرش رو می‌سنجه؛ ولی من هربار مخالفت می‌کنم. دوست ندارم از این‌جا برم!

پدر میگه برای ما اقامت گرفتن تو ایران سخته! می‌گه نمیشه این‌جا آینده‌ات رو بسازی ولی من هنوز اصرار دارم که اینجا بمونم

دوست ندارم زندگیم رو از اول شروع کنم اونم وقتی این‌جا کلی برنامه برای زندگیم دارم!

برای همین روی خواستگار آلمانیم هم تاکید داره هرچند من نه از قیافه طرف خوشم میاد نه از لحجه‌اش!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

امیدوارم بخیر بگذره اینم...

۰۰/۰۹/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
lost ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">