از دست رفته...

از دست رفته...
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

۲۲ سالگی عزیز

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۱۴ ب.ظ

۲۲ سالگی عزیز

تو هم با تمام خوشی‌ها و ناخوشی‌ها گذشتی و تمام شدی و با من جز کوله‌باری از خاطرات و تجربه‌ها چیزی نماند. اما وزنه خاطرات تو برای من سنگین‌تر از سال‌های گذشته است

۲۲سالگی عزیز، لحظات زیادی را در این سن از دست دادم که جزء مفیدی از زندگی به حساب نخواهد آمد و برایشان تاسف خواهم خورد، لحظات متفاوت و جذابی را با تو تجربه کردم که خاطراتش تا ابد با من خواهد ماند و تو نیز خالی از لحظات غم‌انگیز و دردناک نبودی که امیدوارم رهایشان کنم.

 

و اینک

 

۲۳ سالگی عزیز

از هم‌اکنون در انتظار انجام برنامه‌هایی که ریخته‌ام هستم، با ما راه بیا و بگذار به خوبی بگذری

با تشکــــر!

۰۱/۰۵/۲۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
lost ..

نظرات  (۷)

تولدتون مبارک 🎉

امیدوارم امسال به هدفاتون برسین و یه عالمه اتفاقای خوب براتون رقم بخوره 

پاسخ:
ممنون😊

تولدت مبارک گل گلی :)

پاسخ:
با تاخیر یک روزه قبوله
ممنووون

ببخشید:(

کادوت هم محفوظه :)

پاسخ:
بیخیال کادو
تا قمم، یه روز خلوت رو خبر بده خراب شم سرت

راستشو بخوای هنوز چیزی برات نخریدم ولی تو فکرشم

 

نمی دونم والا چی بگم بابا خونس این روزا ...

پاسخ:
اگه میتونی بیای بیرون که بگو!
وگرنه ما منتظریم بیایم خونتون!

بیرون اومدن رو نمیدونم بستگی به حالم داره!

شنبه عصر خوبه ساعت۶ ؟

پاسخ:
که بیایم خونتون؟
خوبه!

اوکی پس شنبه ساعت ۶ منتظرتم

هر لحظه‌ی زندگی‌تون مبارک:)

پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">