از دست رفته...

از دست رفته...
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

دردِ خوب نبودن

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶ ب.ظ

زندگی با یه موجود کوچولویی که درونت داره بزرگ میشه همونقدر که به آدم حس زندگی میده، همونقدر اگر معتقد باشی آدم خوبی نیستی، حس عذاب وجدان داره! هرباری که چیزی بشنوی که نباید، هرباری که چیزی ببینی که نباید، هرباری که چیزی بخونی که نباید، خواسته یا ناخواسته، عذاب وجدان یقه‌ات رو می‌گیره که تو داری چیکار می‌کنی! میتونی جواب خدا رو بدی تو این امانتداری؟ بار مسئولیتی که سنگینی میکنه رو شونه‌ات، نه بارِ مالی، نه زحمت جسمی، بلکه بزرگترین مسئولیت دنیا، مسئولیت تربیت یک انسان! چیزی نیست که به راحتی بتونی ازش بگذری! من فکر نمی‌کنم که دارم یه فسقل موجود رو درون خودم پرورش میدم، بلکه فکرمی‌کنم این منم که دارم با این مسئولیت بزرگتر میشم و چقدر که سنگینه این مسئولیتی که خدا در ازاش پاداش بهشت داده...

۰۱/۱۰/۱۳ موافقین ۵ مخالفین ۰
lost ..

نظرات  (۴)

۱۳ دی ۰۱ ، ۲۳:۲۴ زری シ‌‌‌

ای خوداااا :)))))

مبارک باشه :))))

پاسخ:
ممنون :))
۱۴ دی ۰۱ ، ۰۰:۲۸ عَلی ○●

امیدوارم تو انجام این مسئولیت موفق باشید

خوش به حال اون فسقل موجود که مادرش می‌دونه چه مسئولیت مهمی به عهدشه :)

پاسخ:
متشکر
امیدوارم موفقیت حاصل بشه

واقعا مادر بودن مسئولیت ترسناک و در عین حال رشد دهنده و سازنده ای هست . تبریک میگم که دغدغه های به این خوبی داری . بابت دغدغه های این مدلی هم باید به خودت افتخار کنی . داشتم فکر میکردم چه دعایی کنم که خوب باشه ؟ ان شاالله که تو مراقبت از چشم و گوش و روحت اونقدری موفق باشی که فرزندت از بزرگان جهان بشه . 

پاسخ:
ممنون :)
ان‌شاءالله
۰۲ تیر ۰۲ ، ۱۷:۲۹ پرستوی عاشق

خوبیش اینه خدا جباره و تلاشای ما رو میبینه. رو حساب دو دو تا چهارتای ما نیست حساب کتابش...خیلی مهربون و تواناست.

ما تلاش می‌کنیم ، خدا هم نقصامون رو میدونه خودش میدونه چقدر ضعیفیم و اگر خودش بهمون رحم نکنه هیچی نداریم و هیچی نمیشیم...... ذریه تون و خودتون الهی در پناه خودش باشید و تو رکاب حجتش❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">